Lectia 24 germana – 09.01.2015

Posted on

Solicitare de informatii
Anfrage
Stabilirea unei vizite
Vereinbarung eines Besuchs
Maria Simmern: Firma Robert Autocom. Buna ziua.
M.S.: Fahrzeughandel Robert. Guten Tag. (formula de introducere tipica: numele companiei, urmat de salut).
Domnul Lueders: Buna ziua. Numele meu este Lueders. Tocmai am vazut anuntul dumneavoastra, in care oferiti gama Riva 25 ca masini de firma, la un prêt special. Cautam de mai multa vreme sase masini la un prêt convenabil, iar oferta dumneavoastra ne-ar putea interesa.
Herr Lueders: Guten Tag. Mein Name is Lueders. Ich sehe da gerade Ihre Anzeige, in der Sie den Riva 25s zum Sonderpreis als Firmenwagen anbieten. Wir halten schon laengere Zeit Ausschau nach einem geeigneten Angebot fuer sechs Autos und Ihre Preise scheinen zu stimmen.
Maria Simmern: Bine. Doriti sa primiti si alte informatii?
M. S.: Gut. Moechten Sie weitere Informationen erhalten?

Domnul Lueders: Nu, multumesc. Dar as vrea sa vin personal impreuna cu un coleg la biroul dumneavoastra de vanzari, pentru a discuta afacerea.
Herr Lueders: Danke, nein. Aber ich wuerde gern selbst mit einem Geschaeftskollegen zu Ihnen Ihr Verkaufsbuero kommen und die Angelegenheit besprechen.
Maria Simmern: Nici o problema. Numele meu este Maria Simmern si v-as putea sta la dispozitie incepand de la 14.30. Puteti sa-mi mai spuneti o data numele dumneavoastra si pe cel al firmei?
M.S.: Das geht ohne weiteres. Mein Name ist Simmern und ich waere ab halb drei frei. Darf ich Ihren Namen und den Namen Ihrer Firma nochmal haben?
Domnul Lueders: Desigur. Numele meu este Lueders de la firma Jensen Elektronik. Deci ramane pentru 14.30; stim unde aveti sediul.
Herr Lueders: Sicher. Mein Name ist Lueders von der Firma Jensen Elektronik. Also bis halb drei – wir wissen, wo Ihre Firma ist.
Maria Simmern: Bine. Deci, pe mai tarziu.
M.S.: Gut, also bis spaeter.

Leave a comment